Sådan bliver jeg medlem

Sådan bliver jeg medlem

Indmeldelse kan ske på følgende tre måder:

1) Anvend blanketten her under "Bliv medlem"

2) Giv besked til Hanne Paulli (kasserer) e-mail: kasserer@hoersholmkunstforening.dk

3) Ring til Hanne Paulli på tlf. 26 29 79 11.

Anvendes blanketten under "Bliv medlem" skal den udfyldes.

Tryk på SEND og indbetal derefter kontingentet (jf. nedenfor) til Hørsholm Kunstforenings konto i Danske Bank - reg.nr. 1551 - kontonr. 0003142841.

Indbetalingen af kontingent kan ske via netbank, eller du kan bede om at få et giroindbetalingskort tilsendt ved at kontakte Hanne Paulli.

Bemærk: Først når vi har registreret din indbetaling af kontingent, modtager du et velkomstbrev med information om kunstforeningen.

Det årlige kontingent er 280 kr. pr. medlem. For unge under uddannelse er kontingentet 140 kr.

Som medlem af Hørsholm Kunstforening får man flg. fordele:

Indbydelser til udstillinger i Fuglsanghus

Deltagelse i den årlige lodtrækning om den af Hørsholm Kunstforening indkøbte kunst

10 % rabat på køb af kunst fra Hørsholm Kunstforenings udstillinger. Hvis et værk / værker i særlige tilfælde ikke er omfattet af rabatordningen, vil det fremgå af oplysninger på udstillingen.

Rabatordningen omfatter dog ikke bøger og postkort.

CVR-nr.: 30879678

Knud Holscher